Порядок співпраці з Olans Group

 

            В цьому документі описується процес співпраці Olans Group з клієнтами та потенційними клієнтами, які звернулись до Olans Group за допомогою.

У вас виникла проблема, та ви бажаєте звернутися в Olans Group для її вирішення?

 

Які ваші дії?

  1. ЗВ’ЯЗОК. Зв’язуєтесь з нами найбільш зручним для вас способом – по телефону, через електронну пошту і т.д., розкриваєте суть проблеми та потреби. Далі – ми домовляємося про схему подальшого спілкування та обговорення (зустріч Skype-call / переписка по пошті / переписка в Facebook);
  2.  

  3. NDA.Ми відправляємо вам договір NDA для ознайомлення і підписання. Що таке договір NDA? Це договір, за умовами якого Olans Group зобов’язується не розголошувати інформацію, яка стала відома в ході співробітництва/обговорення;
  4.  

  5. ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДЬ. Задаємо питання, отримуємо відповіді. Це необхідно для розуміння ситуації й підготовки пропозиції.
  6.  

  7. ПРОПОЗИЦІЯ. Готуємо пропозицію, в якій визначаємо варіанти рішення, строки надання послуг, вартість послуг, порядок розрахунку.
     

    Olans Group працює по передоплаті в розмірі 50 % від вартості послуг. За деякі послуги проводиться передоплата в розмірі 100 % від вартості послуг. Умови та розмір передоплати можуть обговорюватись індивідуально. Оплату можна провести будь-яким зручним способом (за погодженням з Olans Group).

  8.  

  9. ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ. Погоджена інформація з Пропозиції вноситься в Договір про надання послуг. Сторони підписують договір (спосіб підписання погоджується індивідуально).
  10.  

  11. ОПЛАТА ТА ПОЧАТОК ПРАЦІ. Olans Group приступає до надання послуг одразу ж після отримання передоплати, раніше оговореної й вказаної в договорі про надання послуг.
  12.  

  13. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ. В процесі надання послуг Olans Group може звертатися до клієнта з метою отримання додаткової інформації, задавати питання, відповіді на які необхідні для надання послуг. Строк надання клієнтом інформації й відповідей не зараховується до строку надання послуг.
  14.  

  15. ПОГОДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ РОБІТ. Olans Group Відправляє клієнту результати своєї роботи на погодження. В процесі погодження клієнт вносить правки, задає питання.

    Olans Group погоджує результат своєї роботи до того моменту, поки всі правки не будуть враховані, а відповіді на питання – надані.

  16.  

  17. ЗДАЧА РОБОТИ Й ОПЛАТА. Після погодження результатів робіт в повному обсязі Olans Group надає клієнту звіт (за необхідністю), рахунок, акт про надані послуги. Клієнт проводить кінцеву оплату.

З повагою,

Команда Olans Group!

КОНТАКТИ
КОНТАКТИ

вул. Тургенівська, 20, оф. 5,
м. Київ, Україна, 01054

+38 (044) 486 07 80,
+38 (063) 518 17 52.
skype: olans.com.ua

Зворотній зв’язок

Обратная связь