Порядок співпраці з Olans Group

 

            В цьому документі описується процес співпраці Olans Group з клієнтами та потенційними клієнтами, які звернулись до Olans Group за допомогою.

У вас виникла проблема, та ви бажаєте звернутися в Olans Group для її вирішення?

 

Які ваші дії?

  • ЗВ’ЯЗОК. Зв’язуєтесь з нами найбільш зручним для вас способом – по телефону, через електронну пошту і т.д., розкриваєте суть проблеми та потреби. Далі – ми домовляємося про схему подальшого спілкування та обговорення (зустріч в офісі / переписка по пошті / переписка в Facebook);

 

  • NDA.Ми відправляємо вам договір NDA для ознайомлення і підписання. Що таке договір NDA? Це договір, за умовами якого Olans Group зобов’язується не розголошувати інформацію, яка стала відома в ході співробітництва/обговорення;

 

  • ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДЬ. Задаємо питання, отримуємо відповіді. Це необхідно для розуміння ситуації й підготовки пропозиції.

 

  • ПРОПОЗИЦІЯ. Готуємо пропозицію, в якій визначаємо варіанти рішення, строки надання послуг, вартість послуг, порядок розрахунку.

    Olans Group працює по передоплаті в розмірі 50 % від вартості послуг. За деякі послуги проводиться передоплата в розмірі 100 % від вартості послуг. Умови та розмір передоплати можуть обговорюватись індивідуально. Оплату можна провести будь-яким зручним способом (за погодженням з Olans Group).

 

  • ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ. Погоджена інформація з Пропозиції вноситься в Договір про надання послуг. Сторони підписують договір (спосіб підписання погоджується індивідуально).

 

  • ОПЛАТА ТА ПОЧАТОК ПРАЦІ. Olans Group приступає до надання послуг одразу ж після отримання передоплати, раніше оговореної й вказаної в договорі про надання послуг.

 

  • ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ. В процесі надання послуг Olans Group може звертатися до клієнта з метою отримання додаткової інформації, задавати питання, відповіді на які необхідні для надання послуг. Строк надання клієнтом інформації й відповідей не зараховується до строку надання послуг.

 

  • ПОГОДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ РОБІТ. Olans Group Відправляє клієнту результати своєї роботи на погодження. В процесі погодження клієнт вносить правки, задає питання.

    Olans Group погоджує результат своєї роботи до того моменту, поки всі правки не будуть враховані, а відповіді на питання – надані.

 

  • ЗДАЧА РОБОТИ Й ОПЛАТА. Після погодження результатів робіт в повному обсязі Olans Group надає клієнту звіт (за необхідністю), рахунок, акт про надані послуги. Клієнт проводить кінцеву оплату.

З повагою,

Команда Olans Group!

 

Поставити питання/замовити послугу

Обратная связь

 

КОНТАКТИ
КОНТАКТИ
вул. Обсерваторна, 21 А, 2 пов., м. Київ, Україна, 04053

+38 (096) 460 92 98,
+38 (063) 518 17 52.

Зворотній зв’язок

Обратная связь