OLANS GROUP » Внесення змін до Статуту юридичної особи у 2017 році

Внесення змін до Статуту юридичної особи у 2017 році

З 1 січня  2016 року почав діяти новий Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закону про реєстрацію).

Відповідно до даного Закону всі нововведення спрямовані на реформування системи надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, а також для належного забезпечення її відкритості, прозорості та раціональної мінімізації числа документів і процедурних дій, у тому числі для оптимізації витрат коштів держави. Варто звернути відзначити те, що змінами у законодавстві передбачено революційні новації  щодо внесення змін до Статуту.

Коли необхідно змінювати статут

Статут має динамічно змінюватись разом із фактичними змінами, що відбуваються із юридичною особою. Ось невичерпний перелік випадків, коли потрібно змінювати статут:

  • Зміна учасників
  • Зміна адреси (якщо вона зазначена у статуті)
  • Зміна назви
  • Новий розподіл часток
  • Зміна (збільшення/зменшення) статутного капіталу
  • Зміна повноважень директора/органів управління
  • Зміна організаційно-правової форми
  • Зміна предмету та/або цілей діяльності
  • Зміна будь-яких положень статуту

При внесенні будь-яких змін до статуту Вам необхідно мати вищезазначені  документи:

Протокол загальних зборів учасників / засновників;

Статут у новій редакції – 1 екземпляр;

Заповнена заява;

Квитанція про сплату адміністративного збору (у разі необхідності);

Документ, що засвідчує повноваження (якщо документи подаються представником);

Документ, що засвідчує особу.

Документи, що надаються державному реєстратору разом із змінами до Статуту подаються або в оригіналі, або в копіях, засвідчених нотаріально. Таким чином, подання звичайних ксерокопій – не допускається.

Звертаємо Вашу увагу на найважливіші нюанси:

Згідно з частиною 4 статті 17 Закону, з 2016 року реєстратору надається Статут у новій редакції лише в одному екземплярі, який може бути завірений нотаріусом чи керівником юридичної особи.

Міністерством юстиції України прийнято Наказ від 06 січня 2016 року № 15/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 06 січня 2016 року за № 14/28144. Отже, тепер необхідно подавати не реєстраційну картку форми №3, а заяву про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

Також, чинним Законом не передбачено необхідність подавати протокол про реєстрацію учасників.

Що стосується збору, то статтею 36 Закону визначено, що за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою справляється адміністративний збір у розмірі 0,3 мінімальної заробітної плати – 410 гривень. Звертаємо увагу, що адміністративний збір за публікацію, про зміну відомостей в установчих документах юридичної особи чинним законом не передбачено.

Варто зазначити, що після проведення вищезазначених змін, зареєстрований реєстратором Статут та виписка з печаткою та підписом реєстратора надаватися більше не будуть. Екземпляр який надається для проведення змін залишається у реєстраційній справі юридичної особи, та передається до архіву.

Радимо Вам, щоб Ви не забували, що необхідно заповнити відповідні сторінки заяви, а якщо зміни відсутні, то відповідні сторінки заяви не заповнюються та не подаються. Наприклад, при збільшенні/зменшенні статутного капіталу потрібно заповнювати лише сторінки 1, 2, 13, 14.

Отже, детально проаналізуйте ще раз усе вищезазначене, адже проінформований – означає озброєний. Маємо надію, що усі нововведення обов’язково спричинять позитивну динаміку в діючій системі державної реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності.

Нормативно-правові акти:

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;

Наказ № 15/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» від 06 січня 2016 року.

Чому саме ми?

Юристи компанії Olans Group – майстри свого діла, які вже не перший рік співпрацюють із підприємствами різних рівнів, діяльність яких поширюється не лише на територію України, а і на міжнародний ринок.

Спеціалісти Olans Group доволі часто стикаються з необхідністю реєстрації змін до відомостей про юридичну особу для своїх клієнтів – зміна учасників, вхід інвестора – все це потребує внесення змін, і довіряючи це діло нам – ви отримуєте кваліфіковану юридичну консультацію та якісно надані послуги!

Вартість реєстрації змін

Підсумкова вартість реєстрації змін буде складатися з державного мита, оплати послуг державного реєстратора та оплати послуг Olans Group.

  • Державне мито (0,3 прожиткового мінімуму) – 487,20 грн. (500 грн. – з комісією банку).
  • Послуги реєстратора – 200 грн.
  • Послуги Olans Group (підготовка документів, супровід реєстрації, консультування) – 1800 грн.

 * Підписи учасників на протоколі, на підставі якого вносяться зміни та статуті, повинні засвідчуватись нотаріально. Послуги нотаріуса оплачуються окремо згідно прайсу нотаріуса.

 

Задати питання/замовити послугу

Обратная связь


 

КОНТАКТИ
КОНТАКТИ
вул. Обсерваторна, 21 А, 2 пов., м. Київ, Україна, 04053

+38 (096) 460 92 98,
+38 (063) 518 17 52.

Зворотній зв’язок

Обратная связь